En liten forfragan....

Skulle bara vilja fraga er alla, nu nar ni har min adress ner hit, om ni skulle vilja skicka kort eller nat sant pa er. Jag har bara ett par kort och tva teckningar som jag fick av cassandra precis innan jag reste. Jag skulle vilja ha allt pa min fula sovrums-vagg. Vill gora min vagg fin med en massa kort o allt mojligt.
Nagon frivillig..?


Har ar adressen igen om ingen fick den :
Nathalie Hopkins
ul. Franciszkańska 66/68 m 112
91-825 Łódż
Poland

Kram fran Nathalie som snart ska springa hem o ata!
Maaat!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kommer så att bli nerbombad min vän! Du är lite kuslig, var precis på väg att kommentera för att göra en efterfrågan på din adress, och då hade du redan skrivit den :) Hoppas du du har det bra där nere, och grattis i förskott! Imorgon är ju din dag ! KRAMAR

2008-09-25 @ 18:15:42
Postat av: Kathleen

Hurra hurra och grattis syster-yster!



Ha en toppendag nere i Polenland, vi hörs sötnos!



Kramar från mig o familjen

2008-09-26 @ 08:16:09
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Angelica

GRATTIS ! Hoppas du får en bra dag :) Kram

2008-09-26 @ 16:11:07
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott! Hoppas du hade det bra =)

2008-09-28 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0