En utmaning nu igen

Har fatt en utmaning av Kathleen.
Tack sa herrans mkt. . . ;)


1. Vad heter du?: Nathalie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ajaj
3. Flicknamn: Hildebrand
4. Pojknamn: Vitalis
5. Yrke: Sang provare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Soppa
9. Sak i badrummet: Toalettpapper
10. Plats/stad: Łódż
11. En orsak att vara sen: Vilsen
12. Något man skriker: Hurry up!
13. Film:  Valkyrie
14. Något man dricker: Pepsi Max
15. Band: Hypocrisy
16. Djur: Katt
17. Gatunamn:  Fransziscańska
18. Bil: Polackbil
19. Sång: Forever Yours
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Volleyboll


Och jag utmanar Dig!

Good luck. . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej gumman. FAN VAD JAG SAKNAR DIG!!!!!!!! jag håller på att spara pengar så att jag kan åka och hälsa på er där nere :P vill åka dit så snart jag kan för jag vill ju hälsa pa medans alla är kvar:P kramar i massor och hälsa alla och ge dom en kram oxå!!!!!

2009-03-11 @ 16:51:29
Postat av: Kickan

Kickan

2009-03-11 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0