Jag utmanar Dig!

Jag har fatt en liten utmaning av Angie.
Ska nu informera er om 5 saker ni inte visste om mig.
Hmm, ja. Jag kan val forsoka att komma pa nat ni inte redan visste da.

  1. Jag gar alltid omkring med horlurar i oronen.
  2. Jag dyrkar Finland.
  3. Efter toalettbesok nar jag tvattar handerna sa maste jag alltid rengora handfatet under tiden.
  4. Jag kan knacka min kropp sa det later som pistolskott.
  5. Jag kan sitta och skriva precis vad som helst, hur lange som helst, tills folk blir sa less pa mig att de bryter mina fingrar.
Sa, detta var val det forsta jag kunde komma pa nar jag tanker "Nathalie"

Nu utmanar jag alla som har last detta inlagg.
Varsagod och borja skriva. . . **elakt skratt

Kommentarer
Postat av: Kathleen

1. Jag hatar telefoner

2. ..som resulterar i att jag är dålig på att hålla kontakt med folk...

3. ..som inte har mail/kollar sin mail.

4. Jag är på nummer 40 i platespotting nu

5. Gick på museum och tecknade imorse(dock skoluppgift, men ändå!)

2009-01-29 @ 15:47:16
URL: http://www.lindarna.net
Postat av: Erika

Nu vet jag allt om dig :P

Ja vi måste verkligen ses nästa gång du är hemma.



Kram

2009-01-30 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0